MENÜ

Whatsapp

E-Ticaret ve Pazarlama

Danışmanlarımız seni arasın!

İlgilendiğiniz Bölüm: E-Ticaret ve Pazarlama

Eğitim Süresi

2 Yıl – Türkçe

Eğitim Dili

Türkçe

Öğrenim Ücretleri

ÖSYM Program Kodu

*** E-Ticaret ve PazarlamaTürkçe%50 İndirimli209310285

Akademik Kadro

Danışmanlarımız seni arasın!

İlgilendiğiniz Bölüm: E-Ticaret ve Pazarlama
İstanbul Atlas Üniversitesi E-Ticaret ve Pazarlama Programı; dijital dünyanın hızla değişen dinamiklerine uyum sağlayabilen, hem çevrimiçi ticaret süreçlerine hem de dijital pazarlama stratejilerine hâkim, yenilikçi ve girişimci bireyler yetiştirmeyi amaçlayan iki yıllık bir önlisans programıdır.

Programın temel amacı, öğrencilerin dijital ticaret platformlarını kullanma, ürün ve hizmetlerin internet ortamında etkili sunumu, sosyal medya ve dijital reklam kanallarını stratejik olarak yönetme, tüketici davranışlarını analiz etme ve müşteri deneyimini geliştirme konularında bilgi ve beceri sahibi olmalarını sağlamaktır.

Eğitim Dili

Eğitim dili Türkçe olup, 2 yıllık eğitim veren bir önlisans programıdır.

Müfredat

Müfredat, dijital ticaretin altyapısından pazarlama stratejilerine kadar geniş bir yelpazeyi kapsamaktadır. Programın ilk yılında öğrenciler; Pazarlama İlkeleri, İşletme Bilgisi, Temel Ekonomi, Dijital Okuryazarlık, Ticaret Hukuku, Tüketici Davranışları, Temel Bilgi Teknolojileri ve E-Ticarete Giriş gibi derslerle dijital ticaretin temellerini öğrenirler.

İkinci yılda ise eğitim daha uzmanlaşmış içeriklerle devam eder; Dijital Pazarlama Stratejileri, Sosyal Medya Yönetimi, Arama Motoru Optimizasyonu (SEO), Web Tasarımı ve İçerik Yönetimi, E-Ticarette Lojistik ve Müşteri Hizmetleri, Veri Analizi ve Raporlama, Mobil Ticaret, E-Ticaret Hukuku gibi derslerle öğrencilerin uzmanlık alanları pekiştirilir.

Çalışma Alanları

E-Ticaret ve Pazarlama Programı mezunları; e-ticaret şirketlerinde, dijital ajanslarda, pazarlama departmanlarında, lojistik ve kargo firmalarında, sosyal medya yönetimi şirketlerinde, çevrimiçi mağazalarda, dijital medya platformlarında, reklamcılık ve içerik üretimi alanlarında istihdam edilebilirler. Aynı zamanda kendi e-ticaret sitelerini kurarak ya da pazaryeri platformları aracılığıyla girişimci olarak faaliyet gösterebilirler.

Dikey Geçiş Yapılabilecek Bölümler

  • Ekonomi ve Finans
  • Elektronik Ticaret ve Yönetimi
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
  • Halkla İlişkiler ve Tanıtım
  • İletişim
  • İletişim Bilimleri
  • İşletme
  • Lojistik Yönetimi
  • Muhasebe ve Finans Yönetimi
  • Pazarlama
  • Reklam Tasarımı ve İletişimi
  • Reklamcılık
  • Teknoloji ve Bilgi Yönetimi
  • Uluslararası İşletme Yönetimi
  • Uluslararası Ticaret
  • Uluslararası Ticaret ve Finansman
  • Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik
  • Uluslararası Ticaret ve Lojistik
  • Yönetim Bilişim Sistemleri

Başvuru ve Kabul Şartları

Giriş Sınavı ve Kriterler: Meslek Yüksekokulu E-Ticaret ve Pazarlama Programına giriş; Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) kapsamında TYT (Temel Yeterlilik Testi) puanı ile yapılmaktadır. Kontenjan dâhilinde yerleşen öğrenciler, herhangi bir yabancı dil hazırlık sınıfı olmaksızın doğrudan eğitimlerine başlar.

Başarı Sıralamaları, Puanlar ve Kontenjanlar Çizelgesi

Program KoduProgramBursPuan TürüKontenjanEn Küçük Puan​En Düşük Başarı Sırası
209310285*** E-Ticaret ve Pazarlama%50 İndirimliTYT15......
BölümProgram KoduPuan TürüKontenjanEn Küçük PuanEn Düşük Başarı Sırası
E-Ticaret ve Pazarlama (%50 İndirimli)209310285TYT15

Galeri

Sayılarla ATLAS

Lisans Bölümü
0
Önlisans Programı
0
Lisansüstü Programı
0
Mevcut Öğrenci
0
Öğrenci Kulübü
0
Erasmus Partner
Üniversite
0
Partner Şirket
0
Spor Takımı
0